سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایش تصویر در وضیعت عادی


 
قالب وبلاگ

با سلام و تشکر از استاد بزرگوارم دکتر نکونام 

 با اظهار تاسف و حسرت از هجرت استاد گرانقدر دکتر شاکر از دانشگاه قم و تبریک به دانشگاه مقصد

بنده در ارشد با ایشون درس قران و عهدین و در همین ترم در دکتری تفسیر تطبیقی، بررسی آرا متفکران را دارم، وقتی خبر رفتن ایشون رو از دانشگاه با اطلاع رسانی به موقع استاد نکونام شنیدم ناراحت و نگران از اینکه نکنه ما این ترم هم از ایشون محروم بشیم، برا همین بنده و دوستان تصمیم گرفتیم که تو کلاس مطرح کنیم و از ایشون بخواهیم که ما را از وجود پر بارشون در این دانشگاه محروم نکنند و یا حداقل این درسمون با ایشون حذف نشه؛ اما ایشون تصمیم جدی بر رفتن داشتن و فقط قبول کردن که ما را از کلاس  این ترم  بهره مند کنند. وقتی انسانی چیزی رو از دست میده بیشتر قدرشو میدونه من این ترم وقتی تو کلاش استاد میشینم خیلی خیلی متفاوت از کلاس زمان ارشدم هست و چون میدونم ایشون دیگه این دانشکاه نخواهند بود هر لحطه اظهار تأسف دارم. ولی ایشون با انرژی بالایی که برای تدریس دارن مخصوصا تو نفد نطریه ها، شادی کلاس رو حفظ میکنن. 

خاطره ای از دکتر شاکر در روز مصاحبه دکتری   

بنده تو مصاحبه دکتری وقتی دکتر دیاری ازم پرسیدن مدرک زبان دارین؟ من گفتم نه من زبان ندارم. دکتر شاکر با لبخندی گفتن زبان که  دارین، مدرک زبان ندارین!

با آرزوی موفقیت برا اساتید بزرگوار و گرانمایه دکتر شاکر و دکتر نکونام در هر کجا که باشن و خوشا به حال کسانی که به موقع قدر بدانند و شاکر باشند و با ناسپاسی نعمت الهی را ازدست ندهند.

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم (خدا وضع هیچ مردمی را عوض نمی کند مگر آنکه خود آنها وضع نفسانی خود را تغییر دهند.)

و ضرب الله مثلا قریة کانت امنة مطمئنة یاتیها رزقها رغدا من کل مکان فکفرت بانعم الله فاذاقها الله لباس الجوع و الخوف (خدا مثل زده شهری را که امن و آرام بود و ارزاق از همه جا فراوان به سوی آن حمل می شد ولی نعمتهای خدا را ناسپاسی کرد و از آن پس خدا گرسنگی و نا امنی را از همه طرف به آن چشانید)

یاس کبود

دانشجوی دکتری دانشگاه قم


[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 10:50 عصر ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: :.

درباره نویسنده


مدیر وبلاگ : مدیر[20]
نویسندگان وبلاگ :
ملیحه قاین ابراهیم آبادی (@)[1]

فیصل جلالی (@)[0]

فاطمه میری (@)[0]


این وبلاگ برای بزرگذاشت مقام علمی و شاگردپروری استاد محمد کاظم شاکر یک وبلاگ گروهی راه اندازی شده است و آنانی که شاگرد ایشان بودند یا با آثار ایشان آشنایند، می توانند، هر خاطره و تجربه و نکته آموزه ای که از تدریس ها و راهنمایی ها و آثار ایشان دریافتند، به منظور سپاسگزاری از زحمات علمی ایشان منتشر کنند. اینجانب در این خصوص چند تقاضا دارم: اولاً، نظرها و پیشنهادهای خود را راجع به این مطلب منعکس فرمایید. ثانیاً، دوستانی که تمایل دارند، عضو این وبلاگ شوند و مطلب خود را در آن انتشار دهند، یادآور شوند. ثالثاً، کسانی که تمایل به عضویت در وبلاگ را ندارند، لااقل در حد یک پاراگراف درباره ایشان مطلبی را بفرستند تا در وبلاگ منتشر شود. ارادتمند دوستان

موضوعات

آرشیو مطالب

شمار بازدیدها


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 6178