سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایش تصویر در وضیعت عادی


 
قالب وبلاگ

Fateme Miriبه نام آن که جان را فکرت آموخت

با عرض سلام و احترام

دوستان عزیز به نکات مهمی راجع به شخصیت علمی و اخلاقی استادِ بزرگوار، دکتر شاکر اشاره کردند. استادی عالم، صبور و متواضع! که باید در محضرشون به کسب انسانیت پرداخت. تسلیت ویژه به دانشجویان و مسئولین دانشگاه قم!!! که چنین گوهری رو از دست دادند! تبریک ویژه به دانشگاه خوارزمی! به امید روزهایی خوش و سبز برای استاد بزرگوارمان!

""افسوس می‌خورم بر ملتی که هنوز ارزش و ضد ارزش را آن طور که باید نشناخته!

بدا برحال آنان که برای مطامع دنیوی چه حق ها راناحق نموده اند!

بدا بر احوال مسئولین و رؤسای دنیا پرستی که حب میز و مقام کر و کورشان کرده و  چه بسا هدف اصلی تعلیم و تربیت را گم نموده اند!  بدا بر حال آنان که می پندارند لایق بهترین ها هستند و معصوم... در حالی که فقط پنهان نمودن گناه و بی اخلاقی را به خوبی آموخته اند!!!!! 

بدا بر ما که نمی توانیم آنگونه که باید قدردان اساتید با اخلاق این سرزمین باشیم!

به امید آزاد اندیشی در ایرانی آباد.........!""

درود بر استاد ارزشمندی که لایق بهترین ها در زمین و آسمان هاست...


[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 10:33 عصر ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: :.

درباره نویسنده


مدیر وبلاگ : مدیر[20]
نویسندگان وبلاگ :
ملیحه قاین ابراهیم آبادی (@)[1]

فیصل جلالی (@)[0]

فاطمه میری (@)[0]


این وبلاگ برای بزرگذاشت مقام علمی و شاگردپروری استاد محمد کاظم شاکر یک وبلاگ گروهی راه اندازی شده است و آنانی که شاگرد ایشان بودند یا با آثار ایشان آشنایند، می توانند، هر خاطره و تجربه و نکته آموزه ای که از تدریس ها و راهنمایی ها و آثار ایشان دریافتند، به منظور سپاسگزاری از زحمات علمی ایشان منتشر کنند. اینجانب در این خصوص چند تقاضا دارم: اولاً، نظرها و پیشنهادهای خود را راجع به این مطلب منعکس فرمایید. ثانیاً، دوستانی که تمایل دارند، عضو این وبلاگ شوند و مطلب خود را در آن انتشار دهند، یادآور شوند. ثالثاً، کسانی که تمایل به عضویت در وبلاگ را ندارند، لااقل در حد یک پاراگراف درباره ایشان مطلبی را بفرستند تا در وبلاگ منتشر شود. ارادتمند دوستان

موضوعات

آرشیو مطالب

شمار بازدیدها


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 6180