سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایش تصویر در وضیعت عادی


 
قالب وبلاگ

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با عرض سلام خدمت استاد نکونام و همه دوستان

بنده از خبر رفتن استاد شاکر بسیار متأسف و متأثر شدم و بر خود لازم دیدم تا از مقام این استاد قدردانی خود را هر چند در حد چند سطر داشته باشم و بسیار سپاسگذارم از استاد نکونام که همیشه بسیار از ایشان اموخته ام به خاطر این فرصتی که برای بنده فراهم کردنذ.

من در دوره کارشناسی ارشد درس قرآن و مستشرقان را با ایشان داشتم و بسیار از بار علمی بالا و دید بازشان برای بحث و کار علمی بهره بردم. از همان موقع تصمیم گرفتم تا از ایشان برای کار پایان نامه بهره ببرم و خدا را شکر با راهنمایی استاد نکونام  موضوع پایان نامه ام را بر اساس مقاله استاد شاکر با عنوان "نیاز به تفسیر قران ذاتی یا عرضی" انتخاب کردیم. لازم به ذکر است که مقاله استاد شاکر تنها منبعی بود که این سئوال در آن به صراحت مطرح و پاسخ یافته بود، لذا برای مشاوره پایان نامه از ایشان تقاضای کمک کردیم و مثل همیشه ایشان با صبر و متانت پذیرفتند. گر چه در پایان نامه بنده جوابی متفاوت از مقاله استاد شاکر به این سئوال داده شده بود؛ ولی بنده بسیار از حوصله، صبر و نقد و تحلیل های علمی ایشان آموختم. شاید یکی از بهترین خاطره های بنده از ایشان در جلسه دفاع باشد؛ چرا که با توجه به تفاوت دیدگاه مطرح در پایان نامه بنده و دیدگاه ایشان در مقاله شان، قبل از جلسه دفاع استاد شاکر به بنده فرمودند که دفاعی از پایان نامه من نخواهند داشت؛ ولی وقتی دیدند که داوران در طی پرداختن به نقد پایان نامه محاسن ان را کمرنگ کرده اند سریعا شروع به دفاع از نقاط مثبت پایان نامه بنده کردند و حتی نمره کامل را لحاظ فرمودند.

وقتی می خواهیم اوج احساس خود را بیان کنیم ناکارامدی کلمات بسیار آزارمان می دهد. ولی بسیار قدردان استاد شاکر هستم و از صمیم دل دعا گوی ایشان و تمام اساتیدی هستم که موجبات رشد و تعالی بنده را فراهم نمودند. امیدوارم ایشان در هر کجا باشند موفق و مورد رضای الهی باشند.

با تشکر فراوان 

زکیه جوانمردزاده


[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 9:33 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: :.

درباره نویسنده


مدیر وبلاگ : مدیر[20]
نویسندگان وبلاگ :
ملیحه قاین ابراهیم آبادی (@)[1]

فیصل جلالی (@)[0]

فاطمه میری (@)[0]


این وبلاگ برای بزرگذاشت مقام علمی و شاگردپروری استاد محمد کاظم شاکر یک وبلاگ گروهی راه اندازی شده است و آنانی که شاگرد ایشان بودند یا با آثار ایشان آشنایند، می توانند، هر خاطره و تجربه و نکته آموزه ای که از تدریس ها و راهنمایی ها و آثار ایشان دریافتند، به منظور سپاسگزاری از زحمات علمی ایشان منتشر کنند. اینجانب در این خصوص چند تقاضا دارم: اولاً، نظرها و پیشنهادهای خود را راجع به این مطلب منعکس فرمایید. ثانیاً، دوستانی که تمایل دارند، عضو این وبلاگ شوند و مطلب خود را در آن انتشار دهند، یادآور شوند. ثالثاً، کسانی که تمایل به عضویت در وبلاگ را ندارند، لااقل در حد یک پاراگراف درباره ایشان مطلبی را بفرستند تا در وبلاگ منتشر شود. ارادتمند دوستان

موضوعات

آرشیو مطالب

شمار بازدیدها


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 6174